Organizovaný člověk nezapomíná na své závazky a plní sliby, které dává sobě i okolí. Má přehled o termínech a projektech, za které je zodpovědný. Umí si zvolit správný úkol ve správný čas.
Trénované dovednosti:
- Vytvoření funkčního systému úkolů a projektů
- Údržba (téměř) dokonalého systému
- Umění zvolit správný úkol ve správný čas
Doporučuji, pokud
- máte ve svých úkolech a poznámkách zmatek,
- udržíte funkční systém jen na krátkou dobu nebo
- chcete vypilovat nejmenší detaily sebeorganizace.
Ideální také v případě, kdy vás často napadají otázky typu:
- Jaký nástroj pro úkoly a termíny je pro mě nejvhodnější?
- Jak přestat myslet na práci a na to, co všechno musím stihnout?
- Co dělat, když chci používat svůj oblíbený osobní systém, který se vymyká firemnímu standardu a úkoly se mi duplikují?
Můžete se ve své práci ztrácet nebo si ji jednoduše zorganizovat a dosáhnout tak stavu, kdy nemyslíte na povinnosti, ale používáte hlavu k efektivnímu či kreativnímu řešení. Klíčem k úspěchu může být:
- Používání vhodného systému organizace práce
- Výběr vhodné aplikace nebo papírového diáře
- Mít ideálně jediné místo pro úkoly, projekty a termíny
- Zapisování si záležitosti a úkolů na ono jediné místo
- Pravidelné denní a týdenní revize systému a zajištění jeho funkčnosti
Na kurzu řešíme různá specifika. Jiný styl organizace práce bude mít vizionář s pár úkoly v to-do listu, který slouží primárně pro připomínání drobností, a jiný service desk konzultant, jehož úkolovník je přeplněný požadavky a je pro něj důležité rychlá správa, přehledné třídění a kategorizace.
Tento workshop lze doplnit o praktické využití digitálních technologií (moderní mobilní aplikace, MS Outlook, MS OneNote, G Suite) nebo techniky myšlenkových map.
Kde už "máme hotovo"?





Potřebujete více informací?
Chcete-li probrat detaily školení nebo program, který spolu můžeme připravit
- zavolejte mi na +420 773 992 799,
- napište na daniel@gamrot.cz
- nebo využijte kontaktní formulář níže.