V jednacích místnostech a na schůzkách v dnešní době trávíme značné množství času. Efektivní porada nebo jednání má své náležitosti, jejichž nedodržení mívá za následek protahování, dohadování a sníženou pravděpodobnost dosažení cílů.
Trénované dovednosti:
- Umění připravit efektivní schůzku nebo se připravit na důležité jednání
- Schopnost řídit jednotlivé body agendy
- Sledování průběhu plnění závazků po schůzce
Doporučuji, pokud
- máte po poradách pocit, že se toho moc nevyřešilo,
- účastníte se jednání, která se často ubírají špatným směrem nebo
- chcete snížit množství porad a celkový čas na nich trávený.
Ideální také v případě, kdy vás často napadají otázky typu:
- Proč musím na poradách trávit tolik času?
- Lze poradu odmítnout? A jak to mám udělat?
- K čemu vůbec vytváříme zápis z jednání, když jej stejně nikdo nečte?
Můžete na poradách trávit dny i noci, stěžovat si na jejich nízkou efektivitu a špatné vedení. Nebo to vzít do vlastních rukou a začít pracovat na jejich zlepšení. Klíčem k úspěchu může být:
- Svolávat porady jen ve chvíli, kdy se jedná o nejefektivnější způsob komunikace nebo řešení problému
- Příprava agendy porady včetně všech náležitostí
- Práce s rolemi – facilitátor, zapisovač nebo časoměřič jsou ty nejdůležitější
- Stručný a pečlivě zpracovaný zápis z porady
- Perfektně zvládnutá facilitace jednotlivých bodů agendy
Na kurzu řešíme různá specifika. Na schůzky jeden na jednoho s potenciálními klienty se připravíte jinak, než na pravidelné kvartální porady vedení společnosti.
Tento workshop lze doplnit o praktické využití digitálních technologií (moderní mobilní aplikace, MS Outlook, MS OneNote, G Suite) nebo techniky myšlenkových map.
Kde už "máme hotovo"?





Potřebujete více informací?
Chcete-li probrat detaily školení nebo program, který spolu můžeme připravit
- zavolejte mi na +420 773 992 799,
- napište na daniel@gamrot.cz
- nebo využijte kontaktní formulář níže.